piatok 20. mája 2016

Dnes tvorila Mollie....zajtra možno ja ;)

Dnes sme si to s deťmi celkom užili. Bol krásny slnečný deň... stihli sme sa skamarátiť s malým chlapčekom ...prešli sme sa pri potoku ...snežili nám chumáčiky z topoľa ...urobili sme si hrkálku z pastierskej kapsičky ...a prišla aj Mollie!


   Nikdy som nepátrala po "tvorivých časopisoch" ...uviazla som na tvorivom internete. Ale jedného dňa, z ničoho nič sama od seba ku mne prišla Mollie - dostala som časopis Mollie tvorí - úplnou náhodou. Bola som z neho nadšená, uháčkovala som si detské "convers-y" podľa návodu a stále som listovala medzi tými krásne farebnými stránkami. Nadšenie však čoskoro prekryli každodenné radosti aj menšie radosti :)
...ale Mollie sa nevzdala a asi po roku sa opäť objavila - vykukla na mňa z reklamy. Vedela že znova prepadávam internetu, a tak prišla práve tadiaľ... tak už som si dala povedať a kúpila som si aktuálne číslo. A ja si ju aj predplatím! Naozaj je zážitok listovať si, ten pocit mi internet nikdy nenahradí.

   Takže dnes mi (okrem našich dvoch bambuliek) Mollie tvorila pohodu a dobrú náladu. Ale čoskoro už snáď dotvorím niečo aj ja. Ach to doťahovanie vecí do konca... Prezradím len toľko, že ma čaká rozrobené zvieratko...vankúšová loptička...nosím v hlave aj dva svetríky pre kámošky K&K...ale hlavne objednávka na teplučký set pre maličké stvorenie - všetko má svoj správny čas a tak sa nechajme prekvapiť čo príde ako prvé ;)


Krásne farebné sny...

   PeTvoRka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára