streda 18. mája 2016

Mačička od mamičky


Máme doma mačiatko...vlastne už máme dve :)



Karolínka oslávila prvý rôčik a ako darček od milujúcej maminy dostala mačiatko... samozrejme háčkované. Naše mladšie dievčatko je neskutočne vďačné, prítulné batoľa a navyše ju mačičky fascinujú... takže nebolo o čom rozmýšľať.




Ak som v prvom príspevku začala háčkovanou prvotinkou, tak táto cicuška je zatiaľ moje posledné háčkované (s)tvorenie.



  Väčšina mojich háčkovaniek je výsledkom voľne dostupných návodov a postupov. Sú však aj také, ktoré vznikli ich modifikáciou, ale zopár ich vypadlo rovno z mojej vlastnej hlavy...čuduj sa svete :) Takáto úroveň je však pre mňa momentálne, v opojení každodennej detskej roztopašnosti, dosť zložitá...takže vlastné návody na náročnejšie kúsky zostanú mojou métou do budúcna . Určite nebude žiadnym prekvapením, že keď som niečo vytvorila "na vlastnú päsť", tak návod na to nemám :D Opäť úloha pre nového kamaráta - blog :) Prosím ťa... nauč ma dokumentovať moju tvorbu... Ďakujem!

   Veľakrát som bola vďačná práve za weby kreatívnych mamičiek... a veľmi pestrá inšpirácia je na zahraničných portáloch - pre mňa vhodných jedine v anglickom jazyku. Aj keď...vlastne... už som špekulovala s čínskym diagramom a španielskym videom. Tam asi nastali tie chcené-nechcené modifikácie skutočného návodu :) To som celá ja....a asi to začnem nazývať "kreatívna súčasť mojej lenivosti"

   Nemôžem zabudnúť ani na verného "nápadníka" - rozumej portál plný nápadov - pinterest. To je pre mňa raj a španielska dedina zároveň. To čo je na ňom ťažké, je vybrať si!

   

   Návod na túto mačičku je volne dostupný TU. Ja som ju však háčkovala z hrubšej priadze príslušným háčikom (teda myslím že som zvolila aj o niečo menší ako je uvedený na klbku - tým pádom je cica pevnejšia). Priadza Everyday New Tweed (hnedý tvíd) a Everyday (krémová) s háčikom 4,5mm.....vlastne aj preto lebo 5mm ešte nevlastním aj keď som si ho už X krát skoro objednala :)


   Krásny večer plný tvorivých nápadov vám praje

   PeTvoRka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára