utorok 7. júna 2016

Dečka oddychovečka...


Nebola by som to ja, keby som si znovu a znovu nezačínala nové dielka ...ale má to aj svoje opodstatnenie - nie som teraz zdravotne úplne fit ale moja preťažená hlava sa aj tak neustále hlási o "psychohygienu". A tak som si spomenula na niečo, čo som túžila dievčatám uháčkovať do detskej izbičky. Niečo čo je síce veľkých rozmerov, ale výroba nesie v sebe krásnu jednoduchosť. Prikrývky na postieľky.... v kombinácii retro štýlu a mnohých žiarivých farbičiek.
Návod samozrejme bude v odkaze a pofotím aj dielo, keď slávnostne vznikne pomedzi ostatné :)



Vyskytla sa chvíľka pre mňa a tak som vyhrabala farebné Jeans-ky....priadze firmy Yarnart, s ktorými veľmi rada robím a pri poslednej vlne nákupov som neodolala ich krásnej šťavnatej farebnosti. A šťavnatý bol aj začiatok práce - s jahodovou príchuťou ;)

Na dnes asi len toľko...je večer, detičky spinkajú a dokiaľ sa k nim pridám, idem si len tak lebediť v príjemne mäkkej farebnosti...

Krásny sladký večer praje


PeTvoRka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára