piatok 3. júna 2016

Háčkovaná plážová lopta - vankúšik


Dnes, práve v deň oslavy Kajuškynho mena, som loptičku dokončila. Na pohľad pôsobí dosť jednoducho, ale v skutočnosti to nie je len také bezduché prihadzovanie stĺpikov :) Jednak je zdĺhavá a na druhej strane aj trošičku - ako to povedať - skorokomplikovaná! Ale keď som si prešla prvý a druhý diel, tak ostatné štyri už som lovila len v pamäti. Aj na zošívanie som musela trošku prísť. Ale nakoniec je na svete, a keďže som ju stihla včas aj keď vznikala počas "chvíľočiek dvojnásobnej maminy", tak ju určite zvládne každý ;)




Karolínka bola podarená....s vyplazeným jazykom som jej loptičku podávala kým sedela v kočíku, a keďže je zvyknutá lopty hádzať, tak ju hneď švihla po mne ...aspoň vie, na aký účel lopta slúži :D

Pri tomto zdĺhavejšom počine som sa, ako býva u mňa zvykom pri háčkovaní, zamýšľala.   Konkrétne nad tým, prečo vlastne háčkujem a tiež prečo práve teraz, keď moje povinnosti trvajú 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Primäla ma k tomu aj otázka mojej kamarátky - rovnako dvojnásobnej mamičky - ktorá práve prežíva náročné obdobie a potrebuje sa "dobiť" ...opýtala sa ma, že či to mám s deťmi také super, keď stíham ešte aj to háčkovanie. A práve úplný opak je dôvodom môjho snaženia....ja sa totiž snažím akurát o to dobíjanie batérií :)
   Nie som schopná vysvetliť detailne ako to funguje v mojom prípade....ale podstata je v tom, že som si našla niečo čo plní moju hlavu tichom, srdce pokojom... a predstavujem si ako moju nervovú sústavu opletám mäkkučkým svetríkom.
   Naše detičky, naše bývanie a rodinný život je to, po čom som vždy túžila...ale aby som mohla aj dennodenne "fungovať", potrebujem rozvíjať seba - počúvať moje JA a utešiť ho, že stále existuje a záleží mi na ňom. Lebo keby som ja nebola mnou, tak kým by potom boli moje detičky? ...a čo by som mohla zo seba dať ľuďom a okoliu? Občas to dobíjanie skutočne nie je také jednoduché, ale to určite poznajú aj špičkoví jogíni :)



Takže loptička sa zrodila v týchto farbách... a ak sa rozhodnete si jednu sami uháčkovať, tak smelo do toho! TU je návod krok za krokom - aj keď v angličtine. Ale ak by to niekomu robilo problém, kľudne napíšte a poradím.
Ja som použila veľmi obľúbenú priadzu zmesi bavlna/akryl od firmy Yarnart - Jeans, háčik veľkosti 3,5mm.



Som rada že sa mi po dlhšom čase opäť podarilo niečo vyrobiť a trošičku si zablogovať :) Tieto príspevky mi pomáhajú vidieť veci jasnejšie, stále živo ...a utešiť sa vo chvíľach kedy nemám energiu na nič.

Veľmi dúfam, že si každá mamina nájde svoju zásobáreň dobrej nálady a spokojnosti.

Veľa krásnych chvíľ všetkým, ktorí ich hľadajú...


PeTvoRka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára