pondelok 7. novembra 2016

Rýchly, efektný, teplý, tunelový.... nákrčník s návodom

Prichádzam s malým balíčkom postrehov, ktoré som zozbierala pri výrobe "tunelu" :)

Fascinujú ma farby ako horčicová alebo medová... a keď som natrafila na hrubočiznú vlnu vo farbe horčicový tweed, tak som ju samozrejme chcela hneď mať. Ide o priadzu Nako Spaghetti. Píše sa na nej háčik č. 6, ale neviem si to predstaviť - použila som č.10 a myslím že menej ako 8 ani priadzu nezachytí.



Úžasná práca s touto vlnou, pretože stačí jedno nedeľné popoludnie a je to. Pokiaľ manžel pozrie zaujímavý film, jedno dieťa navštívi babku a to druhé vymaľuje včielku - tak mama umotá jeden hrejivý módny kúsok. Slastná nedeľa. Pri predstave, že by som ho mala hľadať v preplnenom nákupnom centre a dumať pri tom, či to je alebo nie je ten správny odtieň, mi je doma s vyloženými nohami ohromne.

           


Návod na tunelový šál je dostupný TU v anglickom jazyku. Myslím že je veľmi jednoduchý aj pre začiatočníka. Používa sa tu len jeden druh stĺpika - neviem ako sa volá po slovensky, je to trošku inak robený polodlhý stĺpik. Tento sa opakuje stále dokola a urobí sa požadovaná výška šálu. Ja som si ho odhadom urobila taký, aby išiel na dva krát omotať, ale zas nie taký, aby mi v ňom zmizla hlava :D




Prikladám aj ochutnávku detského tunelu, ktorý ešte čaká na nejaký dekor. Vzor presne ten istý, ibaže nie je na dvojité omotanie. To by naša Ninka ráno pred cestou do škôlky nedala :))) Cez hlavu iba raz a dosť! :)

          

Príjemný večer v teplúčku praje


PeTvoRka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára