sobota 22. októbra 2016

Háčkované osmičky


   Dnes len tak na skok....
   Veľmi ľúbim pestré farby, ale akosi ma priťahujú aj tie "fádnejšie" zemité. Keď sa z nich vytvorí niečo s plastickým vzorom, tak to myslím pekne vynikne. Kúpila som zopár klbiek krásnej hnedo-sivej priadze Himalaya Everyday. Tento akryl je s "antipillingovou úpravou" čiže sa nežmolkuje a veľmi dobre sa s ním robí. Navyše je výsledok ľahký a mäkkučký.

   Zapozerala som sa do osmičkovej čiapky a hneď som si ju predstavila na našej Ninuške. Tak som sa do nej pustila....a ako vznikal vzor, veľmi ma to bavilo :) Usilovne som pracovala podľa voľne dostupného NÁVODU a našla som doma dokonca aj celkom ladivý brmbolček. Deň na to ako som čiapočku dokončila, som vyťahovala zimné oblečenia a odkladala letné.....s údivom som zistila koľko zimných čiapok naša Ninka má... a ktovie koľko ich ešte do naozajstnej zimy mať bude.... :)



         


   Priadzu som ale kupovala skôr s úmyslom, že výsledný produkt poslúži mne. Preto aj tá nevýrazná farba... nech nie som príliš na očiach :))) Tak som si urobila čiapočku aj pre seba. Tá má vzor veľmi jednoduchý z krátkych stĺpikov, ale zakončenie bola veľká improvizácia :) A potom si vratím...chce to predsalen trošku oživiť, a zasa ma niekde na potulkách netom oslovila odkvitnutá púpava. Výšivka je úžasná vec a dá sa s ňou doslova čarovať - lenže nemôžem ju začať moc študovať, lebo zas prepadnem túžbe vyšívať :D No chytila som klbo horčicovej farby a už som si tú moju čiapku bez kúska horčicovej nevedela predstaviť. Tak som si vyhodila z kopýtka a mierne čiapku oživila. Neviem či by ešte niekto nosil na čiapke takúto infantilnú púpavku ...ale mňa to proste baví, tak mi tam po čiapke poletuje ;)

   Ešte som skúšala kruhový šál. Je to in, je to praktické, je to fajn. A taký čo si omotáte na dva krát, je ešte užitočnejší, dá sa hodiť vo fujavici aj cez uši. Papal ale veľa vlny, tak nevyšiel až taký objemný.... a preto je jeho osud ešte vo hviezdach. Občas sa mi stane, že hotová vec sa zrazu začne strácať a keď z nej robím inú, tak jedna mizne a druhá pribúda :D Ktovie či sa takáto anomália deje aj iným ...treba totiž skúšať a nie vždy som na prvý krát s vecou spokojná. Tak mám potom namiesto klbka nejakú pleteninu :)




   A už som tu dlhšie ako som chcela...utekám si ľahnúť k svojim spokojne odfukujúcim ježkom :) Minulú noc menší ježko fučal nespokojne, tak dnes sa snáď už vyspíme.

   Dobrú noc...

   PeTvoRka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára