streda 19. októbra 2016

Jeseň (s háčikom) nie je depresívna :)


   Po skutočne dlhej "chvíľočke" musím znovu oceniť prínos tohto blogu. Tak ako som od neho žiadala povzbudenie, energiu a chuť stále tvoriť....tak si tu teraz pre tieto veľké dary prichádzam ;) Myslím že nič z toho ma úplne neopustilo, len mi hromádka každodenných všedností mierne zasypala tieto poklady.

   Tak idem oprášiť svoju myseľ a namáhavo vydumať čo sa od posledného príspevku dialo. Pozitívne je to, že sa niečo splietalo a vznikli drobnosti.
   Kto sa naozaj že nudí a číta ma :D ...tak si môže všimnúť ten môj typický "obkročný štýl" práce. V skorších príspevkoch sľubujem zopár vecí, na ktoré sa chystám....ale napriek veľkej láske k poriadku, ho veľmi často dokážem nedodržať :)) A tak sa niečo z mojich vízií naplnilo, iné nie...a voľačo sa naplní, až keď príde na to správny čas. Možno ťažké pochopiť, ale pre mňa ľahké uskutočniť, lebo potom moje dychtivé kreosrdce nepiští že viaznem kdesi, kde som nechcela.
   Naposledy som sa vyžívala v predstavách, že začriem aj do sveta ihlíc alebo látok...musela som však pristáť na Zem a pochopiť, že môj terajší časopriestor ešte nie je na takej úrovni, aby to fungovalo.
   Mladšia z našich dvoch dievčat už smelo vyskočila na nôžky, a tak potrebuje stále intenzívnejšie skúmať túto planétu. Ja ako jej mama som pre ňu obrovská nádej, takže môžem (a chcem!) seba samú realizovať iba po túto láskyplnú hranicu.

...tak si spomínam že Ninuška mala narodeniny a to je pre mňa každoročný rituál, vyrobiť jej niečo. Už to sama očakávala a nič ma nerozcíti viacej, ako keď ocení darček od mamy, ktorý nekúpila v nákupnom centre s vyplazeným jazykom :) Na oslavu prišli aj ďalšie malé slečny, tak som sa s tým vyplazeným jazykom pokúsila pozmotávať toho trošku viacej, aby ani jedna neodišla naprázdno.












...spomínam si aj na jednu prosbu...malé batolivé dievčatko sa bálo kupovaných hračiek na baterky, a tak jej moja kamarátka túžila dať niečo "domáce" :D Skúsila som si nájsť čas a keďže chcela žirafku, ktorých som už pár vyrobila, tak som mohla k splneniu túžby troška prispieť ;)




   Za jeden večer všetko nedobehnem, takže pokračovanie čoskoro....v skratke - prebehol môj milovaný nákup klbiek a rozrobila som si už niečo hrejivé....navyše je treba kúpiť ešte viac klbôčok, lebo sa blížia sviatky veľkej radosti a láskavého obdarovávania...ich názov ale vyslovím až v novembri, ešte mám babie leto :D

   Krásnu jesennú noc a inšpiratívne sny ;)

   PeTvoRka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára